Sklep internetowy dostępny pod adresem https://motostylizacja.pl/ prowadzony jest przez firmę MOTOSTYLIZACJA.PL ROBERT OERTZEN z siedzibą w Szczecinie pod adresem ul. Janickiego 33 brama 9, 71-270 Szczecin, NIP: 9551510902, REGON: 810409765
REKLAMACJA
Czas na reklamację z tytułu rękojmi: 2 lata
Rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców
Adres do reklamacji
Motostylizacja.pl Robert Oertzen
ul. Janickiego 33 brama 9
71-270 Szczecin
Polska
Dodatkowe informacje
1. Na wszystkie produkty elektryczne i mechaniczne zakupione w naszej Firmie udzielamy gwarancji na okres do 12 miesięcy, z wyłączeniem produktów, na które obowiązuje 14-dniowa gwarancja rozruchowa (m.in. żarówki halogenowe, żarówki ledowe, żarówki xenonowe) lub których naturalne zużycie może nastąpić przed upływem 12 miesięcy. W przypadku produktów posiadających dłuższy okres gwarancyjny, stosowna informacja zostanie podana w opisie produktu w ofercie.
2. Sprzedawca ma obowiązek dostarczania towarów bez wad oraz - w odniesieniu do Konsumentów - odpowiada za ich wady na zasadach uregulowanych w art. 556 i n. Kodeksu Cywilnego (rękojmia za wady).
W przypadku, gdy Klientem nie jest Konsument:
a) odpowiedzialność z tytułu rękojmi za wady fizyczne towaru jest wyłączona (art. 558 i n Kodeksu Cywilnego);
b) odpowiedzialność Sprzedawcy obejmuje wyłącznie szkodę rzeczywistą;
c) odpowiedzialność Sprzedawcy ograniczona jest do wartości zamówienia;
d) Sprzedawca nie odpowiada za działania i zaniechania osób trzecich, w tym dostawców poczty, usług internetowych itp.
3. Reklamacji nie podlegają:
a) przedmioty uszkodzone mechanicznie lub niewłaściwie użytkowane przez Klienta lub osoby trzecie
b) naturalne zużycie produktu lub jego części, np. baterii, bezpieczników itp.4. Za szkody wywołane użytkowaniem produktów niezgodnie z ich przeznaczeniem, nadużycie produktów, bądź użytkowanie niezgodne z przepisami prawa odpowiada Klient.
5. W przypadku stwierdzenia domniemanej wady fizycznej w pierwszej kolejności prosimy o kontakt mailowy bądź telefoniczny z naszym sklepem. W wielu przypadkach jesteśmy w stanie pomóc Klientowi na odległość. Dzięki kontaktowi z nami szybko zakwalifikujemy zgłoszenie i przedstawimy Państwu dalszą procedurę postępowania.
• e-mail: sklep@motostylizacja.pl
• tel: 91 307 83 79
• tel: 534 01 18 18
6. Reklamacje z tytułu rękojmi rozpatrywane będą w terminie 14 dni od daty otrzymania przez Sprzedawcę.
Jeżeli podane w reklamacji z tytułu rękojmi dane lub informacje wymagają uzupełnienia przed rozpatrzeniem reklamacji lub reklamacja wymaga przesłania reklamowanego towaru, Sprzedawca zwróci się do Klienta składającego reklamację o uzupełnienie we wskazanym zakresie. W takim przypadku 14 dniowy termin rozpatrzenia reklamacji biegnie od chwili jej uzupełnienia.
7. Prosimy o kontakt z nami przed odesłaniem produktu. Jeżeli reklamacja wymaga przesłania reklamowanego towaru, towar należy dostarczyć lub odesłać przesyłką pocztową na adres:
Motostylizacja.pl
Robert Oertzen
ul. Janickiego 33 brama 9
71-270 Szczecin
Firma nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem. Koszty związane z odesłaniem towaru reklamowanego pokrywa Klient (Kupujący), chyba że strona Sprzedająca ustali inaczej. Nasze doświadczenie pozwoli Państwu pomóc w doborze najtańszej możliwej opcji wysyłki reklamowanego produktu.
W przypadku reklamacji uznanej za zasadną Klient otrzyma zwrot poniesionych kosztów odesłania produktu reklamowanego na konto bankowe. Sprzedawca pokrywa koszt odesłania towaru na reklamacje pocztą maksymalnie do wartości 10 zł. Jeżeli Klient odeśle na reklamacje produkt innym droższym sposobem, różnica w poniesionych kosztach leży po stronie Klienta.
Jeżeli rzecz ze względu na swój charakter nie może zostać w zwykły sposób odesłana pocztą, prosimy o kontakt z Nami w celu uzgodnienia sposobu dostarczenia produktu.
Koszt odesłania zasadnej reklamacji do Klienta pokrywa Sprzedawca. W każdej innej sytuacji koszty przesyłek ponosi Klient.
8. W celu złożenia reklamacji najlepiej przedstawić:
a) paragon fiskalny lub kopię faktury VAT, a jeżeli nie jest to możliwe inne potwierdzenie zakupu towaru
b) towar z opisem usterki oraz żądaniem kupującego (jeżeli jest to produkt mechaniczny, elektryczny najlepiej dołączyć również opis miejsca zamontowania produktu, model pojazdu itp.)
c) dane kontaktowe (imię, nazwisko, adres, telefon, adres e-mail)
9. O postępach Państwa zgłoszenia będziemy informować za pośrednictwem wiadomości e-mail.
10. Wszelkie reklamacje rozpatrywane są w ciągu 14 dni roboczych od dnia ich wpłynięcia. Towar z ujawnioną wadą może zostać wymieniony na nowy pełnowartościowy lub naprawiony, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania zapasów), Firma zwróci nabywcy równowartość ceny towaru lub zaoferuje mu do wyboru inny dostępny w sklepie internetowym towar. Jeżeli ujawniona wada jest nieznacząca do użytkowania produktu, Sprzedawca może zaproponować Klientowi obniżenie ceny produktu.
11. Sprzedawca sprzedaje produkty, które Klient może przygotować do użytku oraz zamontować we własnym zakresie, bez potrzeby zlecania montażu/demontażu osobom trzecim. Zlecenie przez Klienta montażu/demontażu osobom trzecim jest jego dobrowolnym wyborem. W związku z tym Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za montaż i demontaż produktów oraz za inne koszty pośrednie jakie zapłacił Klient.
12. W okresie trwania procesu reklamacyjnego Firma nie wydaje produktów zastępczych.
Zwroty
Czas na odstąpienie od umowy: 14 dni
Adres do zwrotu
Motostylizacja.pl Robert Oertzen
ul. Janickiego 33 brama 9
71-270 Szczecin
Polska
Dodatkowe informacje
Nie przyjmuję zwrotów od firm (nie dotyczy jednoosobowych działalności gospodarczych w przypadku, o którym mowa w art. 38 a. Ustawy o prawach konsumenta w zw. z art. 385(5) kodeksu cywilnego)
Nie przyjmuję zwrotów nadanych za pobraniem
Kontakt
Nr telefonu: 534 01 18 18
E-mail: sklep@motostylizacja.pl