Reklamacje, zwroty

§ 1 PROCEDURA REKLAMACJI

1. REKLAMACJE NALEŻY SKŁADAĆ NA ADRES MAILOWY USŁUGODAWCY.

2. SKŁADAJĄC REKLAMACJĘ NALEŻY DOSTARCZYĆ (NA KOSZT KONSUMENTA) DO USŁUGODAWCY REKLAMOWANY PRODUKT.

3. USŁUGODAWCA ROZPATRZY REKLAMACJĘ W TERMINIE 14 DNI OD DNIA ZŁOŻENIA REKLAMACJI. W PRZYPADKU

ROZPATRZENIA REKLAMACJI NA KORZYŚĆ KLIENTA USŁUGODAWCA NAPRAWI LUB WYMIENI REKLAMOWANY TOWAR NA NOWY, PEŁNOWARTOŚCIOWY LUB ZWRÓCI WARTOŚĆ KUPIONEGO TOWARU.

4. JEŻELI TOWAR JEST NIEZGODNY Z UMOWĄ, KLIENT MOŻE ŻĄDAĆ DOPROWADZENIA GO DO STANU ZGODNEGO

Z UMOWĄ PRZEZ NIEODPŁATNĄ NAPRAWĘ ALBO WYMIANĘ NA NOWY, CHYBA ŻE NAPRAWA ALBO WYMIANA SĄ NIEMOŻLIWE LUB WYMAGAJĄ NADMIERNYCH KOSZTÓW. PRZY OCENIE NADMIERNOŚCI KOSZTÓW UWZGLĘDNIA SIĘ WARTOŚĆ TOWARU ZGODNEGO Z UMOWĄ ORAZ RODZAJ I STOPIEŃ STWIERDZONEJ NIEZGODNOŚCI. (USTAWA Z DNIA 27 LIPCA 2002 R. O SZCZEGÓLNYCH WARUNKACH SPRZEDAŻY KONSUMENCKIEJ ORAZ O ZMIANIE KODEKSU CYWILNEGO).

5. KLIENT TRACI UPRAWNIENIA OKREŚLONE W PKT. 4 NINIEJSZEGO PARAGRAFU, JEŻELI PRZED UPŁYWEM DWÓCH

MIESIĘCY OD STWIERDZENIA NIEZGODNOŚCI TOWARU Z UMOWĄ NIE ZAWIADOMI SKLEPU O TYM FAKCIE. DO ZACHOWANIA TERMINU WYSTARCZY WYSŁANIE ZAWIADOMIENIA PRZED JEGO UPŁYWEM.

  • Gwarancja zadowolenia

Jesteśmy sprawdzonym i uczciwym sprzedawcą z wieloletnim doświadczeniem. Wszystkie oferowane przez nas przedmioty są fabrycznie nowe i pochodzą od producenta lub polskiego dystrybutora. Każdy z oferowanych przedmiotów objęty jest gwarancją.
Możliwy jest odbiór osobisty, zapraszany do naszej siedziby przy ulicy Golisza 6 w Szczecinie. W przypadku jakichkolwiek pytań lub wątpliwości prosimy o kontakt telefoniczny, z chęcią odpowiemy na każde pytanie.
  • Kontakt

motostylizacja.pl

ul. Golisza 6

Szczecin

sklep@motostylizacja.pl